Inget ljud



Vaknade klockan 11 idag, drack kaffe och åt smörgåstårta från gårdagen, vilken underbart god frukost!
Sen igårkväll klockan 23,00 har vi inte haft något ljud på tv:n. Jättetråkigt! Vet inte hur jag ska klara mig ikväll eller imorgonbitti innan jag drar mig till skolan. Det kommer bli dötrist utan tv!
Den håller på och stängas av och sättas på av sig själv. Vi har ringt till boxer och dem sa att vi skulle lämna in den. Så det ska vi göra imorgon eftermiddag.
Visst ser smörgåstårtan god ut? Den VAR jättegod! Det är mamma som har gjort tomatrosen i mitten av tårtan. Jättevacker! :) ♥
Lägger upp mer bilder från kvällen senare idag.

Ska fixa mig nu...klä på mig etc.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0