Pisseväder!

Kom precis hem efter en väldigt jobbig cykeltur från skolan. Det var jättesoligt när jag gick och tog cykeln vid cykelparkeringarna. När jag kommer fram till trafikljusena och det blir grönt så börjar det hagla och ösregna! Jag kunde knappt se var jag cyklade och mina byxor vart helt blöta, så dem har jag hängt upp på torkning nu...mitt hår var skitblött så de har jag precis fönat och gjort fint igen. Jag hatar dåligt väder! HATAR!
När jag skulle ställa in cykeln i förrådet här hemma, ja, vad tror ni händer då? Det börjar åska. Jag hatar verkligen åska!

Slutade skolan tidigt idag, hade prov i livsmedelshygien om märkning. Det gick bra! Så jag var var färdig klockan 13,20 och då gick jag. Skönt att sluta tidigt.

Nä, nu ska jag ta och sätta på kaffe. Är väldigt kaffesugen idag!

Hörs senare med bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0