Shoppa

Är hemma på lunchen nu. Ska snart dra mig tillbaka till skolan. Börjar igen klockan 13,10. Vår sista lektion på hotellkunskap idag...sen aldrig mer någon hotellkunskap. Skönt men rätt tråkigt ändå. Det vart rätt roliga lektioner. Vår lärare har lovat att vi ska gå till skolans café / kiosk och så ska han bjuda oss på en varsin SIA-glass. Snällt!

Efter skolan klockan 15,00 ska jag och mamma åka in till Halmstad för att shoppa lite kläder. Såg ett par snygga skor inne på Indiska som jag kanske köper. Får se!
Men är nog inte hemma förräns frammåt kvällen. Hör av mig då!


Visar en bild från när jag hade fixat en liten fika till mamma och mig med nybakad kladdkaka. Kolla in grytvanten som är marimekko. Jättefin! :) Fast de håller inte värmen. Man kan inte hålla i något varmt för länge, då bränner man sig. Dålig kvalitet!

Peace & Love

Kommentarer
Postat av: Jenna

tack så mycket! :) ♥



jo nästa år går jag bara servering ;)

2009-05-26 @ 15:45:24
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Jenna

hmm nja ibland, hehe ;) du då? ♥

2009-05-26 @ 21:18:30
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0