Väla imorgon



Hade vår näst sista alkoholhantering idag. Vi kommer få ett tillstånd sen för att få servera alkohol. Trevligt om man vill jobba med sånt sen. Fast det gör man även inne i restaurangköket. Man kanske har vin eller något sånt gott i en sås.
Dagens outfit är denna gula tröja som är köpt på Gina Tricot för länge sen, en par stuprörsjeans (syns ej) som där tyvärr gått hål på, men dem kan användas ändå!
Men jag bar svarta leggings under så det syntes inte så mycket.
På bilden har jag på min mina nya fake Ray Ban som är köpta på Indiska och är leopardmönstrade. :)
Fina va?

Imorgon ska jag och brorsan åka till Väla. Skorna jag pratat om finns i min storlek där, ska även inom lite andra butiker.
Skriver mer imorgon när jag kommit hem! Ska upp tidigt imorgonbitti, måste lägga mig nu.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: frida

Glasögonen var snygga :)

2009-05-30 @ 12:09:32
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0