Sjuk IGEN!


Jaha, då har man gått och blivit förkyld. Täppt inäsan som satan. Jobbigt.
Gick hem från skolan. Hade 2 lektioner kvar, men jag klarade inte mer. Har sån jäkla magkramp...
Blev skitsur på läraren idag, tänker inte dra upp samtalet här. Sorry Johanna att du blev indragen (när det va jag som pratade på lektionen).

Har precis käkat mat. Flygande Jacob från i lördags och en sallad till det. Usch, nu fick jag sådär ont i magen igen.
Behöver kanske vila ett tag...tror jag ska göra det nu.

När jag var hos naturterapeuten i Glommen så fick jag något pulver med salt i som jag ska dricka i ½ glas vatten varje morgon. (Jag har syra i kroppen som inte ska vara där). Det smakar som om jag druckigt hela salthavet med några döda fiskar i, men det värsta av allt är att jag ständigt blir kissnödig. Hela tiden! Måste gå och kissa hur ofta som helst.
På ett sätt är det bra, för då vet man att pulvret fungerar och att syran kommer ut ur kroppen, men dåligt på ett annat sätt för jag har aldrig behövt gå upp på natten för att kissa. Nu behöver jag det!

Att göra senare idag:

1. Skriva inköpslista på IKEA och Willys
2. Lägga ner en linjal i väskan till nationella provet i matte imorgon + miniräknare (del 2)! Början 8,00 bara för att vi har nationella, annars skulle vi haft sovmorgon till 10,15. Jävla skit!

Kommentarer
Postat av: Fanny backman * - The best you never had

Ja det är hbra med mig det, med dig då? :D

2009-05-18 @ 15:44:47
URL: http://faannybackman.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Svar: Så bra då! Jag har börjat bli förskyld. Täppt i näsan. Inget skoj :(

2009-05-18 @ 16:15:38
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0