Shopping

Har letat efter en högre kandelaber länge och när jag va på Citygross så hittade jag en. Dock är inte denna mer än ½ meter hög och jag vill ha minst 1 meter eller nåt. Men jag köpte denna sålänge och den är ju större än min bordskandelaber jag har haft sen innan som även är sönder så jag kan inte använda den.
Vet att Lagerhaus har en golvkandelaber till hyffsat billigt pris så får nog bli den...kanske i julklapp :)
 
 
I söndags blev det en tur till Ikea och Väla. Blev lite lagom shopping!

Jag fullkomligt ÄLSKAR Pieces trosor, brukar köpa när jag hittar några snygga. Återförsäljarna har till och med snyggare trosor från Pieces än vad själva affären Pieces har. Haha!

Ikea hade fått in fina anteckningsblock, så det fick bli ett sånt

Som jag har letat efter en ny väska. Såklart hittade jag den inne på NewYorker. Favoritbutiken ♥

En skön tröja i lite tunnare material. Kortare fram och längre bak. Köpt på NewYorker

Oversizes t-shirt från Gina tricot

Oversizes t-shirt från Gina tricot

Igårkväll var jag på Tupperware party hos en polare. Va riktigt mysigt! Vädret var skit så då var det mysigt med lite sällskap, fika och shopping.
 
// Lothigiius
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0