Vita jeans-funnet

Åkte in till Eurostop i Halmstad och letade efter vita jeans till mamma. Vi hittade faktiskt ett par snygga och till bra pris på B. Young. Det är en bra affär.
Även jag hittade ett snyggt sommarplagg till ett bra pris.
I am happy!
Hittade även en present till mig när jag fyller år. Jag brukar alltid vara med och köpa mina egna presenter. Annars blir det bara fel.

Jag måste bara säga att jag är superlycklig eftersom jag klarade det sista och avgörande matteprovet. Så nu kommer jag att få G i slutbetyget. YES YES YES!

Imorgon blir det IKEA och Väla med familjen. Roligt. Då ska jag ha på mig min nya tröja / tunika från B. Young.
Ska se om jag hittar något fint till mitt rum.
Så det blir väl att vi käkar middag inne på IKEA. Ja då blir det ju köttbullar, potatis, sås och lingon. IKEA:s specialare haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen...har suttit ute på verandan och druckigt kaffe med mamma.
Imorgon kväll ska jag och en kompis käka pizza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0