Födelsedagsfirande

Igår var jag på födelsedagsfest. Det var mammas barndomskompis som blev 1 år äldre. Vad annars?
Först när vi kom dit så blev vi bjudna på en underbart god tonfisks och makrillssmörgåstårta. Sen blev det lite pratade med gästerna.
Bland annat med Lukas som jag brukar prata med på msn. Han e snäll. Han hade skaffat sig en tjej. Hon va journalist. Och hon var mycket trevlig, men kanske lite tyst av sig, men det är jag med.
Sen blev det kaffe, köpekakor och tårta, sån buddapest tårta.
Sen vid 21,30 skulle vi kolla på klass 9A. Det va sista programet så mamma och jag stannade kvar pch tittade på programet med dem. Dem brukar också titta på det. Och så blev det lite tv-godis. Sen vid 22,30 var vi hemma igen.

Idag började skolan konstigt. Jag skulle vara med på sjuornas orientering eftersom jag inte klarade niornas. Så stod jag och väntade vid busshållsplatsen för vi skulle åka till något ställe och orientera. Men där var ju inte en kotte. Så gick jag till skolvärdinnan och frågade ifall hon visste när sjuorna skulle ha sin orientering och det hade dem i tisdags tydligen. Men min gympalärare sa till mig att det va idag (onsdag). Hm....?

Aja, solade utomhus när jag kom hem. Nu ska jag käka hamburgare (inte mc donald´s).

IKVÄLL BÖRJAR LEILA BAKAR!!!

image338

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0