Inplantat borta

Sökte på google och fann Natacha Peyres blogg där. Läste att hon hade tagit bort lite eller all silokon-inplantat som fanns i brösten. Nu börjar alla kändisar gör det...är det för att Carolina Gynning tog det första steget och gjorde det först eller? 
Aja, men ska nte klaga att dem har tagit bort silikonen. Det är ju bara bra!

Igårkväll så var jag och solade. Skönt med lite påbättring. Än så länge så har jag inte blivit "jätte brun" men jag har börjat få lite färg i alla fall.
Är som sagt hemma ifrån skolan idag eftersom jag har åkt på en förkylning här i helgen. Nu har jag varit hemma i 1 vecka.
Ska snart börja på maten och sen i eftermiddag ska jag baka scones.
Imorgon fyller mamma år. :D

(Bilden är silokon-inplantat.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0