Kan Jang

Solen skiner, fåglarna kvittar och jag har ont i halsen. Annars är det väl en toppendag. Som sagt, ar varit hemma idag också. Vet inte om jag ska vara hemma imorgon och sen åka till danskvällen i Karsefors. Ska ringa och prata med läraren om vad hon säger. För som min hals är just nu så skulle jag inte klara av någonting. Jag kan knappt prata! Det är riktig torrhosta. Ja ni har säkert råkat ut för det någon gång. Jag ska gå och ta mig lite Kan Jang snart.

Jag vill ha jordgubbar! Känner att det är dags för det nu. Och så vill jag ha kläder. Nä nu ska jag läsa "blondinbellas" blogg. Jag brukar inte läsa den, men ibland händer det.
Mums, de e gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0