AJ AJ AJ!!!


Gammal bild på mig, men fin bild på hunden Zenta. Ett foto från när jag var hos farmor i Malmö förra året

Har gått och stukat foten också. Det måste vara min otursdag idag. Det gör så j*vla ont!
Det hände när jag skulle till hotellet imorse och då halkade jag tydligen på ett trappsteg utomhus och for i gruset...landade på min egen fot så ja, ni kan ju själva tänka er.

Så i helgen blir det nog bara att titta på en massa roliga repriser på tv...SOS Gute, Färjan och en massa annat kul ska jag se på.
Mamma har migrän så vi kan inte åka och handla mat heller. Inte ännu i alla fall.

Gillade ni inlägget om anorexia igår? Jag tyckte det va bra skrivet.

Ha en bra helg, nu måste jag vila ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0