Skitväder

Idag är det söndag och jag sitter på mammas jobb. Det ska finnas en mus här på mammas jobb och mamma är livrädd för musar, egentligen jag med så däför är jag med här idag.
Ska skriva lite på word nu...ska vara här till klockan 17,00. Rätt sent, men det finns inte så mycket att göra hemma heller, så då kan jag lika gärna vara här och ha lite sällskap.

Det känns mycket bättre i min stukade fot nu. Men den är fortfarande lite svullen och så, men dem är på bättringsväg i alla fall.

Jätte tråkigt väder är det över Halland idag. Det regnar och der blåser jätte mycket. På vädret igår varnade dem för storm under söndagsnatten. Men det har inte kommit någon. Hoppas att det inte kommer någon senare heller. Jag hatar verkligen när det blåser. Håret blir helt förstört. Särskilt om man precis har fixat det också!

Imorgon är det skola...inte så skoj! Bara tråkiga lektioner imorgon. Vi har prov i Livsmedelshygien. Kanske borde plugga, men jag har tyvärr boken i skolan så det går ju inte för sig.

Har ingen bild att lägga upp nu...kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0