Victoria Beckham-frisyr?


Denna frisyren brukar jag ha, och det lär få bli den idag också. Trivs bra i den frisyren!

Ska vara hos frisören klockan 14,45...tänk att ha någon slags pagefrisyr. Ibland klipper hon det jättebra och andra gånger blir jag inte alls nöjd. Tråkigt när man inte blir nöjd med sitt hår. Man ska ju ändå gå runt med det i veckor, kanske månader för min del. Visa sig bland folk osv. Och är man då inte nöjd så mår man piss.¨
Tänk va håret är viktigt egentiligen. Har man fett hår vill man ju bara gömma sig och inte gå utanför dörren. Det är så himla tjatigt att tvätta håret. Men det måste ju göras. Man vill ju inte lukta illa i håret.
Ska göra vid ögonbrynen också. Usch, det gör så väldans ont. Man kissar nästan på sig så ont det gör. Det är inget kul, men det blir ju snyggt efteråt.

Jag har hittat en ny mobiletelefon som jag tänkte köpa efter jul...den blir kanske billigare då. En Sony Ericsson S500i.
Den finns i färgerna svart, vit (som kallas koppar), lila och grön. Jag ska ha en svart. Passa bäst till allt, och man tröttnar aldrig på färgen.
Den kostar inte särskilt mycket heller, så då får man passa på om man inte har den STORA plånboken med 4000 kronor som alla andra mobiltelefoner kostar.

Kram
Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0