Ny bakgrund, side m.m.

Har fixat och trixat i stilmallen och bland HTML-koderna på bloggen. Det är noga att man sparar de gamla koderna ifall allt skulle gå snett, ibland får man gå tillbaka och göra om. Men jag blev nöjd med den nya stilen... Vad tycker ni om den?
Är lite trött på Marimekko-blommorna nu, jag har haft dem ett tag nu. Det är inte ofta jag ändrar i bloggstilen, men ibland. Tycker det är tråkigt när folk ändrar i sina stilar på bloggen hela tiden, Det blir tjatigt tillslut. Jag får se om jag vill ha denna stilen, annars går jag tillbaka till den andra igen. Men det får gå 1 månad först. Så man vänjer sig.
Jag gillar fortfarande Marimekko-blommorna, men allting blir tjatigt. Man måste förnya sig, men inte för ofta! Då blir det tjatigt!

För er som undrar hur jag ändrar och allt sånt, så går jag efter Designadinblogg, en bra hjälpsida för alla som har blogg. Gå in där och kika!
Sidan ligger bland "länkar" på mig blogg. I menyn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0