Projektarbete

Slutade vid 12,45 idag. Hela dagen har ägnats åt att lyssna på projektarbetsredovisningar...min klass lyssnade bara på HR06:s projektarbete. Dem andra behövde vi inte lyssna på!

Himlen är helt molnfri och solen lyser. Det är nog upp mot 30 grader här! Solade ryggen på gräsmattan när jag kom hem, men tröttnade snabbt på det. Gjorde lite hemmaträning istället.
Ikväll ska jag övningsköra med mamma igen...måste fixa kopplingen. Växla har jag lärt mig nu, men kopplingen sitter inte ännu. Jag släpper för snabbt och då vet ni vad som händer. Fast det går bra vissa gånger. Så helt kass är jag inte. Men övning ger färdighet!
I hope!

Ska gå och fika nu...

// Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0