Vegetarian - Nej tack!

Mina nybeställda gula byxor från Josefsson passade! Skönt att man slipper hålla på och retunera en massa!
Det har jag gjort tillräckligt nu. Till och från H&M...tjatigt värre! Det är väl inte så jobbigt att bara skicka det, men de tar ju en avgift på 40 spenn i retunering!
Idag har min lunch bestått av revbensspjäll, rödkål, potatis och brunsås. Gott! Husmanskost, inte så ofta.

Jag skulle aldrig klara att vara vegetarian. Aldrig! Kött är gott, och varför finns annars djuren till för? Det måste ju finnas en mening till att vi har grisar, lamm m.m. Troligtvis INTE till alla klappa och kela med. Utan använda i mat, som livsmedel! Troét eller ej!
Jag tycker det är fånigt att vara vegetarian. Särskilt de som inte ens äter fisk eller skaldjur. Fisk är gott! Hur skulle det se ut i haven och sjöarna annars om vi bara lät fiskarna simma omkring. Det skulle bara blivit fisk, inget vatten. Skulle sett idiotiskt ut!
Nej, nån måtta får det allt vara!

Har kommit på att jag glömt visa vad jag köpte på GeKås då när jag skulle dit och köpa mascara, Jabushe etc.
Denna rosa kofta. Jättesöt, men fina "hål" i

En volangkjol, lila med svarta prickar. Självklart köpte jag lite mer, men har glömt allt för tillfälligt.
Jag köpte ju filmen Patrik 1,5, men det har jag nog redan skrivit om.
Uppdaterar med mer bilder från GeKås imorgon...

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag fatta inte att vissa inte gillar kött. det som är så gott. revben m.m.. mums man blir ju sugen

2009-04-05 @ 17:46:07
Postat av: Cajsa

Glömde säga den Rosa tröjan va jätte söt och fin, hoppas den finns kvar när jag ska dit. men det tror jag nog inte :)

2009-04-05 @ 17:47:33
Postat av: Stefanie

Svar till Cajsa:

Tack! Jo den finns kvar, en kompis i klassen va där förra veckan och då fanns den. Den finns i svart, rosa och grön.

2009-04-05 @ 17:50:51
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0