Lördagsfika på stan

Idag vaknade jag klockan 10,30. Satte igång datorn och sen började jag på maten. Sen kom brorsan och pappa och åt. Mamma jobbade, och brorsan och pappa hade varit iväg. Så dem kom lagom till maten var färdig. Sen sminkade jag mig och gick ut och gick min promenad. Va aldrig ute igår eftersom det var storm här. När jag hade gått färdigt så mötte jag Cajsa i stan och så gick vi till leksaksaffären och bokhandeln och köpte lite saker till scrapbooking. Jag köpte inget eftersom jag är urfattig sen i torsdags.
Efter att vi hade handlat så gick vi till ett café och drack kaffe och en varsin chokladboll, vi delade även på en kanelbulle. Mums va det. Jag drack 3 koppar kaffe. Det är ju så gott. Sen gick vi hem. Och så tog jag lite foto på mina saker som jag köpte på Gekås. Cajsa ville se dem så jag la ut dem på min bilddagbok.
Tänkte visa er också.
image89
Axelväska
image90
Klänning
image91
Plattång
image92
Björn Borg necessär
image93
Gul och rosa, Everlast tröja
image94
Rosa jeans
image95
Mörkblå jeans
image96
En brun hundtandsmönstrad blus eller vad man kan kalla den
Den ser stor ut, men den är inte så stor...

image97
En röd tunika.

Annars idag så ska jag titta på melodifestivalen och käka godis.
Kram // Stefanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0