Första vardagen på sommarlovet

Sitter här och laddar upp bilder på min bilddagbok. Skulle egentligen varit nere på banken och satt in pengarna som jag fick av pappa eftersom jag slutat  9:an men dem stängde så tidigt så jag hann alldrig cykla ner där.
Ikväll kommer grannarna över på en kopp kaffe och en bit tårta.

Imorgon är mamma ledig så då ska vi åka till Halmstad och köpa födelsedagspresent till mig. Jag fyller ju år på lördag.
På fredag är det ju midsommarafton. Undra vad jag ska hitta på då.

Idag fick jag hem mina betyg i lådan. Jag har 190 poäng nu. Så jag är nöjd.

Mamma har fixat sommarjobb till mig. Jag ska vara på hennes jobb i köket och hjälpa till. Och visst, jag får lön.
Så imorgon måste jag åka och göra en hälsoundersökning och kolla så att jag inte har någon sjukdom eller virus som smittar. Då får man inte jobba inom kök.
Så jag ska vara där klockan 14,00 imorgon.

Skriver mer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0