Malmö Radiohus :)

Åhh det var sååå mysigt på stranden igår. Jag plockade lite snäckor och fick även övningsköra. Men det gick inte lika bra den här gången haha.
Nu ska jag och mamma gå ut och tvätta bilen och dammsuga den. Sen måste jag köpa tågbiljett per telefon. Det blev aldrig av igår.
Det är skönt att det är fredag idag. Helgen närmar sig. Och om 1 vecka åker jag till härliga Malmö. Jag längtar som satan efter hunden Zenta.!
Ska även hinna cykla till affären och köpa mig någon tidning som jag kan läsa när jag är i Malmö eller på tåget. Man vet ju aldrig hur tråkigt det kan bli. Så då är det ju bra med en tidning. Plus att världens bästa radiokanaler finns i Malmö och det är Radio Malmöhus, Mix Megapol och The Voice. Dem är bara för bra. Ska se om jag kan hinna att skriva lite i en bok vad jag gör om dagarna i Malmö så ni kan få veta det sen när jag kommer hem och skriver. 

Nä nu måste jag gå för denna gången. Höres!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0