Sönder!!!

Jobbet på Karsefors var roligt men jävligt jobbigt. Jag kan berätta om det sen för vår dator låter konstigt så man vågar inte vara här sålänge. Men i alla fall idag kommer postkodlotteriet till parken här där jag bor. Så det blir väl att gå ner och titta lite på alla som vinner. Sen ska jag sätta in pengarna som jag tjänade i lördags på mitt konto och så ska jag hämta ut en sak på apoteket.

Jävla tågbiljettautomat! När jag skulle åka och hämta ut min tågbiljett på tågstationen här där jag bor så står där på automaten att den är tillfälligt ur funktion. Men om man behöver sin biljett då! Jag åker ju inte enda till Halmstad för att hämta ut den. Jag har ju redan betalt den och allt! Bläää. Man får väl ringa till SJ och säga att den är isönder. Jävla skit. Jag orkar inte med sånt!

Aja, skriver mer sen.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0