AA

Satt och kollade på Andra avenyn. Eftersom det var säsongsavslutning av bygglov och andra avenyn samtidigt så fick jag välja, och då kollade jag på bygglov. För jag visste nämligen att andra avenyn kommer lite senare på kvällen på svt24. Men nä då, tydligen inte ikväll. Så därför fick jag kolla på avsnittet på webben. Men det laggade hela tiden, men jag fattade vad det handlade om ändå. Alla repriserna från veckan kommer ju på lördag (påskafton), hoppas jag. Så då får jag väl kolla. Men...då ska ju jag vara med mamma på hennes jobb (storkök) och hjälpa till med påskbuffén. Hmm...?
Aja, det löser sig.
Ibland råkar man ut för problem där man måste välja ett alternativ.

Här kommer i alla fall några bilder från Operakällaren in Stockholm. Det var ju någon prisutdelning och så. Bilderna kommer ifrån svt.
image180

Två snygga puddingar. oh yea!
image181

Fortesa Hoti
image182

(Host) Vad ska man säga om dessa puddingar? Jezscus va brun den där tjejen är i mitten ("Kims" nuvarande tjej).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0