:(

Det blev ingen Malmö för min del idag eftersom jag skulle hjälpa mamma att sälja kvällsposten. Men jag ska ju snart dit ändå så att det kvittar ju. Håller på att laga en underbart god gratäng med lax i. Så jag väntar på att den ska bli färdig. Sen ska nog mamma och jag gå ner till stan och köpa oss en varsin kaka till kaffet. Eller vem vet, kanske fika nere i stan? Vi får la se.
Fick reda på att veckan efter påsklovet så ska mammas lillebror och hans tjej komma ner hit ifrån Göteborg. Ska bli skoj. Ska nog baka något gott att bjuda på när dem kommer hit. Förslag?

Annars idag så ska jag bara ta det lugnt. Slappa, titta på tv. Måste se på "Hjälp", var för trött för att titta på det i fredags. 

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-03-16 @ 12:17:02
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0