Trevlig kväll

Det var en trevlig kväll i Karsefors igår. Rätt mycket dansande. Bugg är roligast. Men man blir så värst yr och snurrig. Men annars var det kul.
Tycker det är tråkigt när ens kompis springer efter lärarna hela tiden och gör allt för att få uppmärksamhet av allt och alla. Det är jobbigt!

Idag vet jag inte om jag ska åka in till Halmstad med mamma. Tänkte köpa present tills när jag fyller år. Måste lämna tillbaka pengarna som Cajsa hade i min fick igår. Glömde ju det. Men vi träffas säkert i helgen, annars får det ju bli på måndag. Är även skyldig henne lite pengar.
Usch, har hostat typ hela natten. Så boooring! Dricker cola nu för att avsvalka det lite. Och det hjälper!
Om två veckor bär det av till LISEBERG!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0