Födelsedagsfest på G med de bästa! <3



Gjorde en god potatissallad igårkväll med nypotatis i. Den blev god!
Nu börjar man känna att sommarlovet närmar sig, vi har mindre och mindre lektioner. Nu har vi aldrig mer matte och livsmedelshygien. Jag kommer inte läsa matte B i 2:an. Inte engelska heller, men vi har engelska fram till jul i år. Så ett ½ år till får jag klara mig med engelska!
Vår engelskalärare Evy berättade att vi inte längre ska ha henne som lärare och att vi ska slå ihop 2 klasser. HR och PT (produktionstekniska), åhhh så jävla jobbigt att behöva prata engelska för dem! Undra vilken idiotlärare vi kommer ha i engelska nu då!
Men men, nu är det snart sommarlov. Och jag längtar som bara den. Tyvärr har jag inget sommarjobb, men jag ska jobba 2 dagar på mammas jobb. Och så fyller jag år om 18 dagar! YES!
Då blir det grillparty. Har tänkt bjuda hem tjejerna i klassen, eller de flesta tjejerna som jag gillar och uppskattar till 100%...Dricka lite, grilla och en jävla massa andra saker :) Frågan är var vi ka vara...hmm. Får fundera på detta!

Nästa vecka händer många saker:
Måndag - Sovmorgon (vi har ingen engelska), svenskalektion (lämna i böcker och får reda på resultat av prov, sen sluta), 3 timmars håltimme ( bla ingen matte), sen ska vi göra en utvärdering av idrotten! Typ 15 minuter, sen slutar jag för dagen.
Tisdag - Sovmorgon, livsmedelskunskap - vi ska gå till Dream Cakes café och kolla hur man gör olika kaffesorter, ex kaffe latte och så ska vi fika där :), sen är det klasskampen mellan 3:orna eller 06:orna som de också kallas.
Onsdag - Börjar 8,00, duka på Skottoprs slott till balen, får lite lunch där. Sen slutar vi ca 13,00.
Torsdag - 8,00, städa ur skåpen och lämna in nycklar. Vi skulle nog köpa lite glass att fika. :) Slutar vid 11 eller 12, vet inte ännu. Klockan 16,00 ska vi vara på Skottorps slott och servera på balen. Slutar kl 22,00. Sen är det SOMMARLOV!!!!!!!!! Får inte glömma ta foto på kvällens engagemang!

Just det, på fredag denna veckan är det Våxtorps marknad. Ska bli skoj! ♥ Sa köpa lite marknadskarameller och se om där finns något annat kul. Hittar kanske en ny väska.
 

Kommentarer
Postat av: Ellas Inspiration

Hej!



Så kul att du hittade till mig. Termosen kommer från Stelton och var en julklapp från maken men du hittar den i vanliga köksbutiker eller te.x. hos Designonline på nätet.



http://www.designonline.se/Products/sek1/Trademark/Stelton/5040/Stelton+termos



Mvh



Karin

2009-06-04 @ 05:58:41
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/
Postat av: frida

Vi har inte haft nån engelska alls på hela ettan, så nu har jag typ glömt allt ;) inte bra!

2009-06-04 @ 11:29:22
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0