Bränt mig



Det verkar har varit riktigt hett vid middagstid och i eftermiddags idag alltså. Jag och många andra av mina klasskompisar satt ute på middagsrasten från 09,50 till 12,40. Visserligen inte hela tiden, men emallanåt gick vi ut. Och jag har bränt mig, inte så farligt på ryggen, men på armarna. Nu har jag fått lite mer brun färg på ryggen eftersom jag solade ryggen nästan varje dag förra sommarlovet. Och då brände jag mig! Jag bränner mig väldigt lätt eftersom jag har ljus hud. Men det går mot bättre tider. Jag blir brunare och brunare för varje år :) Något positivt...
Det är 21 grader varmt ute nu. Kollade termometern på tv4vädret...puuuh, det känns!
Som ni ser på bilden så vart jag så "vit" som jag är i nacken på bilden. Synd att brännan inte tog där!

Okej okej, det är INTE så farligt som det ser ut på bilden. Det märks mer i kameraläge!

Och lite framme på bröstkorgen :) Alltså under dessa år jag levt än så länge så lär jag få hudcancer när jag blir äldre. Inget som kommer märkas nu, men så många gånger jag bränt mig, så vore det inte alls konstigt! Känns fel at säga så. Men det är så jag tror det är! Tyvärr.

Hade en fint linne eller vad man ska säga att det är. Man kan ha den som tubtopp också om man vill :=) Den är köpt för 2 år sen har jag för mig.

Detta får även blir "dagens outfit" bild från igår när mamma och jag vart vid kungsrasten. Jag kan ju ha fått lite färg  på ryggen när jag var där också. För jag satt mot solen, så det är inte helt omöjligt!

Kommentarer
Postat av: frida

Köpte den på Only. De hade nyöppnat här i Umeå. Superbra affär :)



Lösviktsgodis är mums. Fast jordgubbar är nästan lika gott, köpte det ikväll ;)

2009-06-01 @ 21:13:11
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: guzmania

Sv: Jag köpte den på Ica Maxi, om du menar chokladen, så himla god!

2009-06-01 @ 22:54:15
URL: http://guzmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0