Introduktionskurs

Har bestält tid på Pilens trafikskola i stan för introduktionskurs. Den 8 april ska jag dit så sen får jag äntligen börja övningsköra. Lagligt!
Ska bli skönt. Har några som jag ska övningsköra med. Så det blir säkert bra! Man får ju ta några saker i taget. Starta bilen, köra rakt fram, lära sig växlarna m.m.

Skolan idag har nog varit slappare än någonsin. Först hade jag datorkunskap och sen engelska där vi körde glosorna muntligt. Och jag fick de glosorna jag kunde. Sen hade vi skit lång rast så jag hade följe med Johanna som skulle hem till sin farmor och jag skulle hem till mig och käka. Sen tillbaka till skolan och så hade vi en väldigt onödig lektion. Jag, Johanna, Kajsa och Jessica bara skrattade och hade kul eftersom vi redan visste och kunde det som läraren gick igenom på livsmedelshygienen.



Såg ett intressant klipp från Youtube med Magnus Betnér. Har har ju helt rätt i det han säger, tycker ni inte det?

Sitter och dricker kaffe nu...lite kallt har det blivit men lika gott ändå. Man känner nästan kaffearomerna mer när det är kallt än när det är varmt. Konstigt nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0