Fråga & Svar

Jaha, då har jag fått en fråga till...en anonym person som ska ha knytkalas och vill ha tips.

Vilken är din favorit efterätt?
- Jag har väldigt många favoritdesserter! Men jag gillar Amerikansk citronmarängpaj, kladdkaka med färska bär ( fast en ganska vanlig och kanske lite tråkig dessert), cheesecake med smak av choklad och apelsin, citronformage (hemgjord), chokladmousse (hemgjord).
Vill du ha recepten på någon av dessa så är det bara att säga till! Så kan jag fixa det. De flesta recepten är tagna från restaurangskolan där jag går. Därför är ex. citronfromagen hemgjord!

Fråga på nu!

Kommentarer
Postat av: fanny backman *

Okej vad gulligt :) läggee in din ckså, men gör det ikväll för nu mååste jag rusa till bussen :D

2009-05-16 @ 13:13:51
URL: http://faannybackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0