Gör mig iordning

Fixar mig inför kvällen. Skulle egentligen till Karsefors idag, men eftersom vi ska fira mamma så vill jag hellre gör det! Men brorsan drog ändå iväg till Karsefors, så han är inte hemma ikväll.
Har dukat och gjort iordning smörgåstårtan och cheesecaken. Ska bara lägga på färska jordgubbar, blåbär, physalis och citronmeliss först. Sen är allt klart!
Kankse att jag skriver mer innan gästerna kommer, men det är inte säkert. Klockan 18,00 kommer dem. Vi ska hämta mormor klockan 17,30.
Måste välja ut vilka kläder jag ska ha på mig. Kanske det största problemet!

Lägger upp lite bilder från födelsedagsfesten i onsdags, så mamma fyllde år:

Kladdkakan som serverades med grädde :)

En god mazarinkaka :)

Och kaffe såklart!

Denna blomma fick mamma från Bibbi som vart här och så fick hon champagne av pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0