Halmstad i eftermiddag

Godmorgon! Eller godmiddag snart...ska snart börja fixa lite käk. Har tvättat hårret så jag slipper det imorgon (partydagen). Ska in till Halmstad i eftermiddag och handla mat. Ska åka inom City Cross som öppnat i Halmstad vid Stenalyckan och köpa blandfärs. Bara 29 kr/kg. Väldigt billigt!
Måste åka inom Eurostop och H&M. I min garderob är det helst slut på hoodtröjor så jag måste köpa mig en ny till festen imorgon.
Jag vill inte ha någon jacka eftersom det kommer bli varmt, så en hoodtröja får räcka!
Så jag hoppas verkligen att dem har någon fin hoodtröja. Annars blir det inte kul. Jag håller er uppdaterade!
Har fixat dricka nu...1 Xide med smak av Pineapple och Citrus(jättegod)  och en Gravendal med smak av päron (jättegod ded med). Tar med mig en massa öl också. Vi har starköl hemma.
Pratade med Jessica imorse. Hon som vi ska på förfest hos. Vi ska vara hos henne kl 19,00 och så ska vi grilla där. Vid 22,00 ska vi bege oss till Karsefors.
Men jag ska hem till Johanna först, så vi ska gå till Jessica tillsammans.

Nu ska jag börja på maten. Idag blir det kyckling med mango chutney och ris.

// Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0