Malmö



Läste på StinaLee:s blogg att hon flyttat till Malmö. Världens härligaste stad! Hoppas hon trivs!
Dit ska jag också flytta när jag blir äldre, dock INTE för att hon bor där utan för att det är en sån jävla skön stad. Mysig både vid jul och sommar!
Har varit i Malmö flera gånger sedan jag föddes pga min farmor bor där och för att min pappa och släkt kommer därifrån.

Bilder från vistelser i Malmö, här hos farmor ♥ Bara utsikten är fantastisk!

Inne på ZooZity :)

En väldigt suddig bild, men detta är inne på Gustav Adolfs Restaurang & Café. Mitt favoritcafé i Malmö
Här skulle jag vilja jobba!

På Malmöfestivalen. Malmös höjdpunkt på somrarna!

I ostbutiken på Lilla torg i Malmö. Det luktar inte gott där!

Varje år på Malmöfestivalen brukar jag köpa brända mandlar. Godast när dem är varma!

Gripen som står på en staty på Gustav Adolfs Torg i Malmö...

Tourning Torso i Malmö, bild tagen av mig själv!

Kalkbrottet i Malmö, en sevärdighet minsann. OBS! Det blåser väldigt mycket där, lätt att tappa kameran eller mössan om man har de på sig!

Jag för 2 år sedan vid den gigantiska lampan på Gustav Adolfs Torg i Malmö. Denna lampa ställs ut varje år vid jul!
Sevärdighet!

// Bilderna är tagna av mig och är Copyrighter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0