STUDENTVECKAN !

Har ni smakat denna Marabou med banan och kokos? Åhh den är så jäkla god! Gillar man kokos så ska man absolut testa denna!

Parkerade golfen mellan två parkeringsrutor så man får stor plats när man ska dammsuga den. Tog fram dammsugaren, spolade av mattorna inne i bilen (spolade inte i bilen, utanför!) och hann med att dammsuga två säten och golv...sen började det ösregna!!! Så typiskt! Bara att lägga in dammsugaren i bilen, rulla upp alla rutor som jag vevat ner för att bilen skulle få lite frisk luft och sen parkera om bilen till en parkeringsruta. Ifall grannen skulle komma hem så finns hennes plats ledig!
Kollade på vädret på nätet och där stod att det ska regna till klockan 4 idag!!! Åhhh...Jag som inte har så mycket att göra idag och så startade bilen dessutom. Den är lite dum i tändningslåset så ibland startar den inte alls. Brorsan ska fixa den...men när?!
Helst ska det vara torrt på asfalten när dammsugaren ska stå där. Annars får jag lägga någonting på marken som den kan stå på sen när det slutat regna!

Beställde denna ladyshave från Netonet häromdagen. Den ska troligtvis komma idag! Är så trött på rakhyvlar nu! Man får märken när bladet är nytt, och så svider det när man rakar + att man kan aldrig raka på torr hud vilken man kan med en ladyshave!

Igår var det nationaldagen och jag var ledig! Nu är studentveckan igång och på lördag tar jag studenten! Igår storstädade jag hela lägenheten. Både uppe och nere. Mamma jobbade så jag fick göra allt själv! Känns så skönt nu när det är gjort! Idag när mamma har slutat ska vi köra och hämta extrastolar hos en arbetskollega till henne.  Som vi ska ha på studenten! Imorgon ska vi in till Halmstad och handla den sista maten till studenten. Lämna av det i kylarna på jobbet och sen lite småfix. Det blir mest jobb på torsdag och fredag!
Så det är inte alls säkert att jag hinner uppdatera bloggen!

Just det! Igårkväll var jag och mamma och lyssnade på Eldkvarn i kyrkan! Så fantastiskt bra!

Ohh...nu regnar det inte! Får se om jag kanske kan fortsätta städa bilen!


Kommentarer
Postat av: SAGA - man lever bara en gång

Sv; Jaa, visst :)

2011-06-11 @ 17:13:15
URL: http://sagalinnes.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV: Ja :D

2011-06-13 @ 19:28:30
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Maria Nordvall

sv; åh tack så mycket för de fina orden!! puss på dig

2011-06-14 @ 21:07:49
URL: http://marianordvall.blogg.se/
Postat av: SIEL

förlåt för att jag har helt varit frånvarande från bloggen, men förra veckan som var vart min studentvecka och har varit fullt upp. Nu är jag tillbaka igen, fast på egna ben och tänkte ta vara på mitt sista sommarlov. HÄNG MED :D

2011-06-14 @ 23:59:31
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Elena

Nej, den har jag faktiskt inte testat.

2011-06-16 @ 13:41:29
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0