10-åriga Engla död

image296


Engla.
Det var första gången Engla fick cykla ensam hem från fotbollsplanen.
Hennes mamma ville ha kontakt med henne var 10:e minut genom mobilen,
så att inget hände henne. Det sista hon sa var: Jag är snart hemma..
men hon kom aldrig hem igen.
Engla hade ringt hennes mamma, men hon
missade
samtalet. Hennes mamma ringde upp henne direkt, kanske bara 30 sekunder
efter att hon ringt. Men Engla svarade inte.. Hon åkte ut för
att
leta efter Engla, larmade polisen och 200 frivilliga personer åkte ut
och letade efter den försvunna Engla. Timmar, dagar gick och hon har
varit borta i en vecka. Idag, söndagen den 13 april hittades Engla nergrävd, dödad av en man på 42 år. Det är inte den
första personen han dödat och jag fattar inte hur man kan njuta av det!

Men gör som jag. Lägg upp en bild på Engla och denna texten för att visa att du hedrar henne.


Måndag den 14 april kl 21 tänder vi ett ljus i våra fönster för Engla och hennes familj.
Lägg in detta på din bdb eller blogg så så många ljus som möjligt kan lysa för Engla.



Jag kan inte förstå hur denna mannen som dödat Engla är skapad. Kan någon förklara detta för mig?
Hur i helvete kan man döda en 10-årig flicka som nyligen börjat sitt liv.
Det slår fan ta mig hål i huvudet på mig när jag hör sånt här. Att den 42-åriga mannen är helt jävla pantad i huvudet. Ursäkta språket, men jag blir förbannad.
Sånt här ska bara inte få ske.
Stackars Englas familj och speciellt hennes mamma som hade telefonkontakt med henne var 10:e minut.
Jag kunde knappt sova inatt eftersom jag låg och tänkte på detta. Det som gjorde att jag tänkte på det va att dem tog den 42-åriga mannen vi hallandsåsen, vilket ligger nästan där jag bor. Jag bor i Halland.

Ett stort Rest In Peace för Engla!

R.I.P <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0