Förföljare, vem är du?

Först och främst vill jag påpeka att jag har en förföljare på min blogg vilket är jävligt jobbigt. Du kan ju berätta vem du e istället för att smyga med det!
Så får du se om ditt liv inte kommer att riskeras. Haha.
Det är himla störande att ha en förföljare efter sig hela tiden. Asså han/hon följer inte efter mig på stan eller så, men jag menar här på min blogg.

Sen för det andra så vill jag tacka alla underbara läsare och de snälla kommentarer jag fått! :)

Och för det tredje så vill jag bara berätta att jag satt precis och kollade på ett gammalt avsnitt av Leilas mat från 2005. Hon är så himla duktig, söt och mjuk person. Eftersom jag har läst hennes blogg ett tag så märker jag hur hon e som person.
Hon har ju kommit ut med sin nya bakbok nu. A Piece of cake. Snyggt omslag på boken i alla fall, men eftersom jag har sett ALLA hennes avsnitt av Leila bakar och Leilas jul så har jag ingen nytta av recepten eftersom jag redan har skrivit ner dem i min kokbok.
För er andra som vill köpa hennes nya bok; här är en hemsida som den finns med på och ett rimligt pris på boken.

www.adlibris.se

Man kan ju alltid söka på boken och kolla ifall den finns hemma. ;)
image299

image300
Leilas nya bok!

Jag läste någonstans att det hade varit helt slut på minimarshmallows förra julen eftersom alla skulle göra "Rocky Road". (Bilden)
image301

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0