Härligt väder

Det är så himla fint väder när man tittar ut genom förstrerna. Tänkte gå en stor och härlig promenad idag. Är kompledig ifrån skolan idag eftersom vi va i Polen. Imorgon börjar skolan igen som vanligt, läxor, långa lektioner ja ni vet själva.
Men efter middagen vid 12 så ska jag vara ledig för jag ska följa med mamma till Ängelholm. Så då slipper jag skolan lite i alla fall.
Håller på att laga mat nu. Potatis, kyckling och gräddfil.
Jag har fullt med fräknar nu efter att jag solade igår. Mest över ansiktet. Dem är ju dem där pigmenten som bildas av solen.
Ska också säga att jag har nästan alla pengar till en ny cykel nu. Ska ju jobba på lördag så då får man ju lite pengar. Härligt.

Puss//Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0