Imorgon åker vi

Nu är nästan allt färdigpackat. Bara sminket som ska ner i beautyväskan. Och lite godis som ska inköpas snart.
Det bränner på min mage. Brände mig lite smått igår när jag solade, men skit samma.
Det ska bli så fucking skoj imorgon.
Klockan 10 så går bussen från skolan till Ystad. Sen tar vi båten över till Scwinutchki eller hur det stavas och sen nattåg till Krakow. Och så vidare. Orkar int berätta allt. 

Ska gå upp vid 8:a imorgon och sen vid 9,20 så ska jag möta Cajsa vid Konsum. Vi skulle samlas i klassrummet klockan 9,30. Dem ska väl se så att alla är där o.s.v. 
Det tråkigaste på resan är dem som vi ska ligga med i tågkupén.
Men vafan, det händer en gång i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0