Mycket att göra idag

Ja, det är ju så det är. Jag har mycket att göra idag. Vaknade vid 9,30. Åt frukost vilket bestod av ostfralla och multivitaminjuice. Sitter här, sen ska jag laga mat. När mamma kommer hem ska vi åka till Maxi och köpa mysbyxor eller joggingbyxor eller vad man säger. Sen kör vi direkt till Ängelholm. Till sjukhuset. Och sen när vi kommer hem så ska jag fortsätta packa och sen ska jag och mamma sola på hennes jobb.
Så det är fullt upp idag.
Imorgon ska jag byta mobil. Ska ha med min gamla när vi åker till Polen och så ska jag ladda den och forstätta med den sista packningen och kolla så att jag har med mig allt.

Glöm inte:

Pengar
Pass
Pengar på mobilen
Kamera
Mp3
Resväskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0