Orientering :(

Imorse åkte jag och alla 9:or på min skola till Skummeslövstrand för att ha orientering där. Det va inte roligt. Men jag stog ut. När vi kom tillbaka till skolan igen så åt jag lunch och sen stack jag hem. Hade faktiskt ont i min mage + att jag va trött efter orienteringen. Hur *** kan dem säga att man ska ha lektioner efter att ha haft orientering?
Nu sitter jag och letar fakta om Astrid Lindgren. Hon är ju verkligen amazing!
Hennes hemsida är fantastisk och man hittar massor av fakta om henne. Pluggade matte precis när jag kom hem, men ska plugga mer sen. Har nationella i matte imorgon. Fy. Men ska fortsätta skriva nu. Kyss

www.Astridlindgren.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0