Planering + Majbrasa

Har suttit och skrivit in i min kalender när alla saker inträffar. Det är ju så mycket nu när man går i 9:an.
Det är "Bal middag", dans i Karsefors, Liseberg, klassens dag m.m. Min bror tar ju även studenten så det blir ju fest också.
Jag har bestämt mig för att dagen då jag kommer hem från skolvslutningen då ska jag äta tårta och fika. På kvällen vill jag ha grillning. 

Idag är det Valborgsmässoafton. Inget speciellt händer mer än att jag och Cajsa ska cykla och se på någon majbrasa någonstans. Vi vet inte vart vi ka cykla ännu. Kanske fika lite också eller något.

Är hemma ifrån skolan idag eftersom min mage är dålig. Jag har haft ont i den i veckor nu, men igår och inatt gjorde det extra ont. Så jag stannade hemma.
Imorgon är det lovdag och även på fredag eftersom det är klämdag.
image320

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0