Sola solarium idag

Idag blir det solning i solarium. Härligt.
Dagen har annars varit okej. Kom precis hem ifrån stan. Har handlat mat till mormor. Va inne själv medans mamma klippte sig. Köpte någon ny sorts kokosboll, inte en kaka utan naturgodis. Naturgodiset kostade 12,90 kr/hg. Men när jag hade betalat och kollat på kvittot så såg jag att dem hade tagit betalt för lösviktsgodis d.v.s. 69,95 kr/kg. Så för mig blev det 10 kronor billigare än vad det egentligen skulle ha kostat. Men jag gick ju inte och sa till dem i kassan att dem hade slagit in fel, nejdå. Dem får la skylla sig själva.
Skolan va väl okej. Började att göra lägenheter på No:n. Mycket skoj. Dock inte riktiga lägenheter (tyvärr), men skisser och sedan ska vi göra lägenheterna i en trälåda med hjälp av vår skiss. Hade en vikarie idag eftersom vår ordinarie lärare va på kurs.
Imorgon blir det Halmstad. Ska till Forex och växla till Polska pengar. För sen på Tisdag så bär det av till Polen. Det är väl ingen direkt resa att skryta om kanske. Men kul ska det ju ändå bli. Hoppas jag.
Ha det skönt alla där ute. Nu ska jag snart käka kvällsmat och sen blir det solning.
Förresten såg att Mergim i min klass gick in på en hårstudio. Han skulle säkert sola. Det brukar han göra.

*Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0