Tillbaka blick

Eftersom jag inte skrev någon inlägg igår så får jag berätta allt som hände igår fast i dagens inlägg istället.
Let´s go!
Dagen började med att jag tog mig en cykeltur. På eftermiddagen bakade jag goda muffins. Jag tog med mig 4 stycken till Cajsa eftersom vi skulle ha picknick. När jag kom till Cajsa så hade hon gjort fina och goda mackor. Och så tog vi dricka. Någon läsk eller va det va. Sen cyklade vi till SkoDon och kollade på skor. Sen på hemvägen cyklade vi inom Willy´s. Och så körde vi inom pappas jobb. Fast vi va utanför eftersom dem hade stängt. Kollade bara lite snabbt på bilar. Sen kom vi på att vi hade glömt att ta med oss glas eller muggar till drickan så vi körde hem till Cajsa och hämtade. Och sen orkade vi inte köra igen så vi satt och hade picknick på deras utemöbler. Det gick ju bra det med.
Sen lekte vi lite med Alma och sen cyklade jag hem. Senare på kvällen så cyklade jag och Cajsa ner till NamNam för att köpa godis. Träffade Alle, vår klasskompis. Sen blev jag och Cajsa ute en stund och sen när jag cyklade hem igen så stod brorsan i dörren och sa att jag skulle cykla och köpa jordnötsringar eftersom han hade druckigt starköl så kunde han inte köra. Och då följde även Cajsa med. Och sen vid lite över 9 på kvällen så fick jag äntligen koppla av.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Det är tråkigt väder, regnet hänger i luften. Pratar med Martin och Cajsa på msn nu. Puss


Kommentarer
Postat av: Elina

SVAR: haha nej, jag svarade på något du skrev.. minns inte vad ;-P

2008-04-27 @ 11:36:55
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0