Motion :):):)

Idag bestämde jag mig för att börja gå ut och gå igen, la ju av ett tag men kände för att jag ville börja igen. Och idag blev det av. Det kändes skönt på något sätt. Men jag blev jätte varm och svettig, men det är då det förbränner fett.
Ska snart cykla ut till min bror. Han behövde hjälp med en sak. Får ta med mig en flaska med vatten eftersom det är sååå varmt.

Sitter och kollar på Cafés stora modefest på www.cafe.se
Dem delade ut Cafés stora modepris för någon dag sen: Kolla in alla bilderna här: http://www.cafe.se/?id=664702

Ska även lägga ut bilder på vad jag köpte när jag var och shoppade i fredags...

Ska bara kolla in min bilddagbok också, sen cyklar jag. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0