Myskväll framför tv:n

 Snart börjar Andra Avenyn igen, är så himla glad för det!
Satt precis och läste Olgas och Liv blogg. Dem skriver typ brev till varandra. Himla spännande att höra om hur dem har det i Tanzania och New York. Ibland skriver även Jossan. Hon åkte ju till Boston.
Men om dem är där i verkligheten vet jag inte. Tror det. Dem skriver om begravningen för Angelica. Men det är ju inte sant på riktigt, bara i serien.
Vilka ska kolla på nystarten av AA?

Idag skulle jag egentligen tatueras, men tatueraren var sjuk. Så vi får väl ringa igen på måndag. Drygt !

Har även skurit mig på en glasskärva som låg på golvet. Tråkigt, men det går över när man gifter sig, om man nu gör det.

Igår var jag och klassen (HR08) nere på resturangen (på hotellet) och lagade mat. Trivs jättebra i kockkläder. Vi lagade grönsakssoppa...den gjorde jag, eller man gjorde en sats var. Till dessert hade vi kanelpannkaka med äpplen. Gotti.
Brännde mig två gånger på händerna eftersom vi inte har några grytlappar, bara "slängan" (en handduk)...sen skar jag mig i nageln. Men blödde inte. Josefine i klassen tycket att jag var klantig, jo tack. I know!

 Ensam hemma ikväll...mamma ska till en kompis och brorsan är i Malmö med sina kompisar. Ska bli skönt...
Ska laga lasagne till kvällsmat. Hmm, vad är klockan?! Kanske får börja på den nu. Det tar ett tag innan den blir färdig.
Och eftersom det är lördag så ska jag mysa till det med godis.
Ha en bra kväll!

//Peace

Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0