Du SKA klara detta!



Det blir inte bättre för farmor...hon har fortfarande svårt att andas. Jag vill inte att hon ska dö!
Vafan ska man göra? Allt känns bara hopplöst! Varför ska livet vara så jävla orättvist?
Farmor...hon är den piggaste 81 åring jag vet. Förutom när det gäller hjärtat. Men hon klarar av att leva med det. Ge inte upp nu!

Igåreftermiddag till kvällen var jag hemma hos Cajsa. Hon gjorde verkligen att jag inte kände mig så ledsen. Tack för det!
Jag grät jättemycket innan jag åkte till Cajsa, men när jag kom dit så blev det genast bättre med lite singstar. Jag visste inte om jag skulle klara av att ha roligt igår. Men det hade jag. Och jag tänkte inte lika mycket på farmor fast att jag vet att hon gnager i bakhuvudet. Usch usch usch :(

Detta har varit världens sämsta jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0