Hjälp mig med en snyggare blogg

Det är jättesvårt att välja hur min bloggsida ska se ut med färger och bilder och så. Jag vill att ni kommer med förslag och hjälper mig.
Jag vill inte ha landskapet eller vad det nu är där det står vad min blogg heter. Jag vill ha bilder på mig själv där och vad bloggen heter. Men jag vet inte hur jag ska göra. 
Läste på en sida hur man gjorde för att lägga in en bild, men så måste man ha bildnamnet och det vet jag inte vad den heter ex. 5269526rosjpg. Jag döper ju om alla mina bilder så jag vet ju inte hur man ska göra då.

Hjälp mig eller kom med förslag på koder till fina bilder och annat skoj! 
Det är så tråkigt med det gammla vanliga!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0