Julafton del 2


Mums, det va gott med julmat. ..
Imorse tittade jag på sista avsnittet av julkalendern här på mammas jobb. De har en platttv. Det va mysigt. Fast jag satt och tittade ensam. Men vad gör det.
Nu ska vi snart åka hem och sen kolla på alla mysiga julprogram. Först kommer Lasse Kronér när han ska tända ljuset. Sen kommer kalle anka och hans vänner önskar god jul, kan du vissla johanna. Sen är det dags att äta julmat. Igen.
Sen blir det Karl Bertil Jonssons julafton och svensson svensson tillsammans med julgodiset som jag gjort och lite annat godis. Och sist julklappar!!! 
Det ska bli så mysigt. Vet inte om jag hinner skriva mer sen. Jag får se. Kan hända att detta är det sista inlägget.

Men isåfall önskar jag er alla en riktigt God Jul!

God Jul
// Lothigiius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0