Maaatvraaak


Åååhhh jag är så j**la hungrig just nu. Maten är snart klar. Det ska bli gott med spaghetti och köttfärssås. Min favoritmat. Eller en av alla mina kanske jag ska säga istället.
Funderar på vad jag ska äta ikväll. Är ensam hemma. Vad äter man som är gott om man är ensam? Jag har ingen bil så jag kan inte ta mig särskilt långt. Jag bor centralt, men vad finns där? En pizzeria, restaurang. Jag gå ju inte direkt och betsäller ett bord för 1 person. Ensam!
Nej nej. Det måste vara tråkigt för alla som är ensamma. Inte har någon att äta tillsammans med eller göra saker med.
Usch, vilken hemsk tanke.

Tror spaghettin är färdig nu. Den kan ju vara lite Al Dente. De e bara bra!


Ses och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0