På bättre vägar


Brorsan hade ringt pappa idag och hört hur det va med farmor. Hon hade varit bättre idag och dem skulle ta nya prover. Jag hoppas att det är bättre imorgon också. Tillslut kanske hon får komma hem. Vem vet.
Man blir gladare när man vet att hon mår bättre.
Kommer skriva en del om farmor här på bloggen. Jag får liksom ut mina tankar och känslor och det är det som är så bra med en blogg. Sen går det ju till en viss del. Jag skriver inte saker som känns för jobbiga eller jätteprivata saker.

Resten av kvällen ska jag bara försöka och ta det lugnt. En kompis ringde och undrade om vi kunde fika på stan imorgon så det ska vi göra. Jag ska ändå sätta in lite pengar på banken inför Malmöresan om 1 vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0