Skägget i brevlådan

Sitter och kollar på adventskalendern Skägget i brevlådan. Den är faktiskt himla bra. Den verkade inte så bra i början, men nu är den bra. Lite overklig. Men vafan. Det ska väl en julkalender vara. Eller?
Har målat naglarna på min högra hand och det har inte hunnit torka ännu så jag kan bara skriva med en hand.

Klockan 14 ska jag bege mig ner till hotellet eftersom vi ska servera på julbord. Gästerna kommer klockan 18 och sen slutar vi ca 23. Ska bli skoj.
Målade naglarna röda eftersom det är lite juligt.
Vi får kompledigt imorgon, så det är ju skönt. Ska åka in till Halmstad då med mamma.

Nä nu måste jag titta vidare på julkalendern. Skriver kanske mer sen

Pease,

Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0