Julklappar

Annandag jul och jag har inte gjort ett smack idag. Bara vilat. Sovit i mitt stora, gosiga duntäcke som jag fick i julklapp. Ätit julmaten som blev över, kollat på tv och druckigt kaffe och paradisask som mamma fick i julklapp.
Jag har även kopplat in webbcamen som jag fick i julklapp. Inget jag ville ha egentligen, men det kankse är bra att ha ändå.
Det är skönt att inte göra INGENTING heller. Faktiskt!
Igår hämtade jag tågbiljetterna på tågstationen, åkte till morfar och tände ett ljus vid hans grav och åkte till Maxi, men där va stängt. Varför tänkte vi inte på det. Jag var tvungen att ha ny brunkräm, men jag får väl åka och köpa det imorgon. Lördag. Affärerna har ju öppet till 14,00.

Bloggar upp mina julklappar som jag fick:

Gosigt duntäcke

Webbcam

Almanacka för år 2009. Tycker det är bäst när dem är små, så man kan ta med sig den överallt. Fast stora är lika bra på ett sätt eftersom man får oftast plats att skriva mycket om dagarna.

Denna snobbenparfym och bodyspray luktar fantastic!! Mmm...

3 trippbrukar från IKEA...I Love Them. Dem är så urläckra och nostalgiska men ändå så nya. På två olika sätt.

Ett snyggt armband

2 guldiga ljusstakar. Kronor. Dem gillar jag mkt.

Rostritt cocktailset. Här ska det blandas drinkar minsann!
Har ni några goda drinktips så kom gärna med förslag!

Påslakanset...snygga färger.

♥ // Lothigiius

Har ni sett att jag ändrat lite färger på bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0