MAS, Malmö

Frågan är om man klarar av att få ett samtal om att farmor e död?!
Jag tror inte att jag skulle orka med det. Det känns alldeles för jobbigt. Jag gråter nästan bara när jag skriver det här. Hur fan ska det då gå om pappa ringer med ett sånt besked.
Nu ska man egentligen vara glad för att hon lever just nu. Men det är svårt att släppa tanken på att hon faktiskt kan dö.
Hon har en massa vatten i lungorna ju. Och det är inte så lätt att andas då.

Jag får väl försöka att vara glad istället. Just nu sitter jag och försöker leta upp vart sjukhuset i Malmö ligger. Jävla krångligt. Jag tror att hon ligger på Universititssjukhuset MAS. Men är inte säker.
Ska fortsätta leta vidare...

Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0